Sidor

tisdag 15 november 2011

Läkemedelsberäkningstentamensresultat

Idag fick jag reda på resultatet på läkemedelsberäkningstentan som jag skrev för ett tag sedan. Det är 100% rätt som gäller annars är man underkänd. Jag fick totalt hjärnsläpp på ett av talen och kunde inte för mitt liv förstå hur jag skulle kunna räkna ut vad de frågade efter utifrån den information som stod i uppgiften. Men men efter mycket suckande plitade jag ner några tal och uträkningar på pappret och lämnade in tentan med övertygelsen om att det fick bli en omtenta. Så idag kom domen..........





















Jag blev GODKÄND!!!


Är så glad över att kunna lägga detta bakom mig, speciellt som vi just nu håller på med vårt examensarbete och det inte finns tid över till så mycket annat. Dessutom får man inte börja nästa termin om man inte klarat den här tentan vilket givetvis också gör att det känns skönt att kunna lägga den bakom sig. Visserligen har jag normalt sett ganska lätt för matte så jag har inte varit alltför orolig över en eventuell omtenta men det är ju alltid skönt att slippa. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Älskling !
Puss puss