Sidor

onsdag 12 september 2012

publicering

Efter att fullkomligt ha kopplat bort allt vad skrivande och examensarbete heter så har jag idag äntligen tagit mig i kragen och publicerat mitt examensarbete. Måste erkänna att det känns lite pirrigt. Trots att jag fick idel lovord på mitt arbete vid opponeringen, och högsta betyg, föreslog examinatorn vissa ändringar och tillägg som hon ansåg kunde höja arbetet ytterligare en nivå. Själv vet jag inte riktigt, men eftersom hon är proffs på detta så har jag följt en del av hennes råd, fast att jag inte känner mig helt övertygad om att arbetet blev bättre, kanske rent av sämre. Men men nu har jag i alla fall publicerat det så nu behöver jag inte tänka på det mer. Det kommer nog att ta en väldigt lång tid innan jag kommer att ta fram det igen!

ps. uppdatering över sommaren kommer så småningom.

Inga kommentarer: