Sidor

onsdag 16 maj 2018

Haha, jag måste vara världssämst......

på att hålla liv i en blogg!
Ingen kan anklaga mig för att lägga ner för mycket tid på mitt bloggande, eller någon form av social media för den delen. Varje gång jag gjort ett nytt inlägg har jag tänkt "nu ska jag dra igång den här bloggen igen med åtminstone ett inlägg i veckan", men sen blir det inte mycket mer än så. Fast ska man misslyckas med något här i livet så får det gärna bli på att hålla igång någon form av social media 😜
Inte så att det är något fel i att hålla igång sina sociala media, men det kanske inte är för alla. Det viktiga är att man gör det man vill göra och precis så ofta, eller sällan i mitt fall, som man känner för och som passar en.

Så till nästa gång andan faller på:

Ha en riktigt härlig vår och sommar,
eller höst/vinter beroende på vilken sida ekvatorn ni bor!

Inga kommentarer: