Sidor

tisdag 26 augusti 2008

Jodå, jag lever

Har inte haft tid att uppdatera här under den senaste tiden. Massor har hänt sedan jag senast skrev. Den största händelsen är att Effie flyttat hem till oss.




Visst är hon väl söt, vår lilla dvärgschnauzertjej!





Effie är en av anledningarna till att jag inte haft tid att uppdatera här i bloggen. Effies blogg, se under länkar, har haft prioritet när jag har haft tid att sitta vid datorn. Det är så härligt att ha hund igen. Effie är en liten tuffing, men ändå väldigt kelen.


För övrigt håller jag på och förbereda mig så smått på att kurserna på högskolan ska dra igång. Är antagen till alla kurser jag sökte, men tackade bara ja till fyra av dem. Just nu funderar jag på om jag ska gå alla eller bara två - tre av dem. Ja, ja vi får se hur det blir. Vill ju helst inte att Henrik ska ha för långa dagar på dagis.


1 kommentar:

webmosterhelene sa...

Hej,
vad gulligt av dig att ge beröm för mina alster!! Stort tack, jag blev såååå glad!! Självklart får du lifta min "Snart fem"-LO! Det är ju bara en ära!