Sidor

lördag 11 november 2017

Höstlovsrecensioner


Oj, vad tiden springer iväg. Sedan jag skrev för två veckor sedan har vi haft höstlov här hemma, ett lov som bjöd på en hel del;

En tur till Tivoli i Köpenhamn.

Födelsedagsfirande, Josefine 26 år!


Happy Halloween!

En tripp till Stockholm.

Middag hemma hos vänner
Dessutom hann yngste sonen med att vara på LAN hemma hos en klasskompis. Så höstlovet var en vecka där det hände både det ena och andra, och då har jag ändå inte berättat allt vi gjorde. Den största händelsen håller jag för mig själv, i alla fall för nu. Allt som allt var det en riktigt bra höstlovsvecka!

Den senaste veckan har det där emot inte hänt så mycket. Mannen har varit i Tyskland hela veckan och yngste sonen i skolan. Dottern, som bor här hemma för tillfället, har jobbat hela veckan. Själv har jag haft en vecka fylld med tvätt, matinköp, hundpromenader etc. Lite rehab i form av scrapbooking har det också blivit. Går bättre och bättre, men det är fortfarande kämpigt ibland. Det kommer nog ett och annat ord ur min mun som inte är så trevliga när jag blir frustrerad. Tur att det inte är någon i närheten som kan höra mig.


Inga kommentarer: