Sidor

söndag 29 oktober 2017

Ett nytt försök.......

Oj, det gick visst inte så bra med att försöka blåsa liv i den här bloggen, läkningen av min hand har tagit längre tid än vad jag trodde och tyvärr har jag inte fått tillbaka full rörlighet eller "normal" känsel i mitt pekfinger. Fast jag kan använda min hand och jag har den och alla fingrar kvar, vilket är det viktigaste! Det kunde varit så mycket värre!

En positiv "biverkan" av min olycka är att jag kommit igång med Project Life igen, har till och med gjort några scrapbook layouter. Perfekt sjukgymnastik för att öva upp både pincettgreppet och känseln i mitt pekfinger (fast jag måste erkänna att det blir en den mindre vackra ord ibland då det inte går som jag vill). Här är två av mina senaste alster;


Sötaste lilla Maja, när hon var 1 år.

1987 och nyblivna föräldrar till Hampus, Majas pappa.

Inga kommentarer: