Sidor

söndag 26 februari 2012

Scrappat

Under veckan som gått har det varit cybercrop hos Scrapgalen. Jag har haft fullt upp hela veckan men ändå hunnit med en del bidrag. Förutom kortet som jag visade i förra inlägget har det blivit fyra layouter. Har kommer tre av dem.

Utmaning: välj fem. Från en lista skulle man välja ut fem olika punkter som skulle vara med på ens alster. Inget annat fick vara med. Jag valde; 1 cardstock, 3 mönstrade papper, 1 foto, stickers och 7 knappar. Så här blev resultatet






Skissutmaning. Här skulle man inspireras av en fin skiss som gjorts av webmosterhelene. Så här blev min tolkning, har gjort en del små ändringar.






Skissutmaning 2. Här var det en skiss som Ulrika gjort som var inspirationskälla. Tyvärr blev det lite konstigt ljus/dålig bild när jag scannade LO:n, men men så här blev den.


Inga kommentarer: